ליאור יאדו היא יועצת אסטרטגית־תקשורתית־פוליטית, מנהלת קמפיינים ומומחית לכלכלה התנהגותית ישראלית. עכשיו גם מוזיקאית עולה עם סינגל חברתי חדש 'דור חלש'

בעשור האחרון שימשה כאסטרטגית ראשית וניהלה את קמפיינים של מועמדים פוליטיים ורשימות לכנסת ביניהן 'זהות' של משה פייגלין, 'עוצמה יהודית' של איתמר בן גביר, 'הליכוד', 'ימינה', פריימריז במפלגת העבודה, מרצ ועוד.

בעלים ויו"ר של קבוצת 'בדיוק אסטרטגיה וקמפיינים'. פעילה חברתית בעמותת 'אופק – חזרה לחיים' נפגעי רשלנות רפואית וטעויות רפואיות. 

יאדו גדלה והתחנכה באילת. בין השנים 2003-2004 עבדה ככתבת של המקומון 'ידיעות אילת'. לאחר מכן עבדה כעיתונאית גם במערכת nana10 וביומון 'ישראלי'. בשנת 2007 מונתה לעורכת המומון 'העיר אילת' במקביל ללימודי תואר ראשון.

בשנת 2008 סיימה את התואר הראשון בחינוך ומדעים ממכללת לוינסקי בתל אביב, לאחריו המשיכה לתואר שני במנהל ציבורי ומדיניות חינוכית באוניברסיטת בן גוריון.

בשנת 2012 עברה יאדו לירושלים והחלה להתמקצע בתחום הכלכלה ההתנהגותית וקבלת החלטות. היא החלה לכתוב את עבודת התזה שלה ל־ M.A בנושא: "ההשפעה של מחסור ומשאבים מוגבלים (זמן, כסף וקוגניציה) על מורכבות החלטות רב מימדיות ומבוססות ניסיון". ולמדה שנים לימודי מחקר לקראת תואר שלישי. 

הצעת המחקר לעבודת הדוקטורט עסקה בקבלת החלטות בתנאי מחסור אובייקטיביים וסובייקטיביים (ביחס לאחרים) על קבלת החלטות. ידע שעשוי לתרום משמעותית לגיבוש מדיניות ציבורית לטיפול בעוני ובמחסור.

יאדו היא בוגרת מרכז מנדל למדיניות בנגב. 

לפני כעשור, התפרצה אצלה מחלת הטרשת הנפוצה.  פעילה בעמותת הבית  לחולי טרשת נפוצה ומלווה מתמודדים חדשים. 

וכעת היא יוצאת עם סינגל חברתי חדש, "דור חלש", האזנה נעימה!

צילום: יח"צ
דילוג לתוכן